Prevederile garanției oferite nu afectează drepturile consumatorilor conforme Legii nr. 449/2003 și OG nr. 21/1992.

Reguli și condiții pentru garanție:

a. Identificarea deficiențelor, determinarea naturii și a cauzelor acestora se realizează de către reprezentantul vânzătorului, la punctul de vânzare de unde produsul a fost achiziționat.

Remedierea deficiențelor constatate, înlocuirea produselor pentru care repararea nu este posibilă, sau restituirea contravalorii produselor achiziționate, în cazul în care repararea sau înlocuirea nu sunt posibile (în ordinea menționată), se efectuează de către unitatea vânzătoare.

b. Garanția își pierde valabilitatea în cazul:

  • folosirii/instrucțiunilor incorecte/defectuoase/neconforme cu instrucțiunile de utilizare furnizate împreună cu produsul;
  • abuzului în utilizare, inclusiv schimbarea destinației produsului;
  • intervențiilor neautorizate;
  • pierderii sau deteriorării certificatului de garanție.

c. Pentru remedierea în termen a produsului în garanție, este necesară prezentarea:

  • certificatului original de garanție;
  • bonului fiscal, a facturii fiscale și a chitanței sau ordinului de plată (dacă este cazul), în copie.

Pierderea certificatului de garanție și a documentelor de achiziție implică pierderea garanției.

d. În solicitarea acordării garanției, produsul trebuie prezentat împreună cu toate accesoriile și, pe cât posibil, în ambalajul original (fără a fi o condiție obligatorie).

Remedierea deficiențelor conform certificatului de garanție și conform legislației în vigoare se realizează în termen de 15 zile de la constatarea acestora de către reprezentantul vânzătorului.

Garanția este oferită în conformitate cu Legea nr. 499/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, împreună cu modificările și completările ulterioare, precum și cu Ordonanța Guvernului nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor, împreună cu modificările și completările ulterioare.